|
Emne:
shark*bløff
|
Skrevet av
team*power
den 27.06.2010
- kl. 01:29:33
|
Hvem*er*det*som*skriver*dette*om*shark*loddene*på*siden.
Det er supre lodd, som lokker meget bra.
Den som skriver dette har neppe fisket med dem.
Jeg har hatt shark i flere år har ikke funnet noen steder de er bedre en andre lodd. Men hvis noen som har brukt shark kan si noe bra så kom med det.
De som har solgt shark i sverige i flere år bruker dem ikke engang.
|
Sv:*shark*bløff
- Skrevet av Mayday
den 06.07.2010
- kl. 06:04:53
Bare*for*ordens*skyld,,jeg*er*også*eier*av*2*stk*nye Shark lodd handla hos Team Vikingfjord
Kjell Are -Team Mayday
- Skrevet av power
den 04.07.2010
- kl. 19:27:51
Er*det*ingen*som*har*noen*positive*å*si*om*shark????
- Skrevet av Troller
den 04.07.2010
- kl. 22:16:30
Shark*lodd*fungerer*bra*for*oss.*Fikk*mindre*fisk*før*med blylodd.
- Skrevet av Mayday
den 05.07.2010
- kl. 02:00:21
Bruker*Shark*lodd*sjøl*nå*på*andre*sesongen*,*men*tør ikke påstå at disse fisker bedre en andre lodd,,når det gjelder Mjøsa så har jeg måtte øke slepelengda på det jeg fisker med for og opprettholde "godbettet", men mulig at dette er bare tilfeldigheter og har som sagt ikke nok erfaring til og komme med bastante og 100 prosent utalelser om dette,,er vel heller slik at jeg som mange andre har hoppa på propaganda og div gode utsagn om dette produktet,,er ganske mange av oss nå som prøver ut disse lodda og det vil så klart være mange og delte meninger om disse virker bra eller ikke. en annen personlig oppfatning er at disse lodda er for stive i pris og når mine en gang i framtida ligger på Mjøsa sin bunn vil det ikke bli handla inn flere men dette er som allt mulig annet en avgjørelse folket der ute må gjøre sjøl- hilsen Kjell Are-Team Mayday
|
Tilbake
|
|