planerboard*til*salgs.
http://www.teampower-norge.blogspot.com/
Disse*er*de*beste*jeg*har*fisket*med.Hvis*du skal fiske med agnfisk trenger du noe trekker i lav fart. Da mister du mindre fisk. Det er jo fisk vi vil ha.
De*fungerer*like*godt*i*grov*som*blank*sjø.*Trekker*utrolig bra. De er litt store og de er tunge, kan være vanskelige å trekke inn, men fungerer fin fint om du ikke kjøre fortere en 2knop når du tar de inn.
Har kjørt med slike i litt over et år og de trekker ikke dobbelt så bra som et Grizzly, de trekker enda bedre.
Tror jeg betalte 2200 for et par.
Kan ikke annet en å anbefale disse, sørg bare for at du har skrudd orgelet skikkelig fast i båten
Sv: Planerboard
- Skrevet av Kytefiskern
den 06.07.2010
- kl. 23:38:01
Høres ut som disse kan dra Ranaen min isteden for at Ranaen skal dra den. Sv: Planerboard
- Skrevet av power
den 07.07.2010
- kl. 22:22:11
Ta og ring meg så skal dere få de svarenen dere lurer på.
Jeg har fisket med disse de siste 3 årene. Kan ikke sammenlignes med noe annet jeg har brukt. Man har fra 8 til 11 kg dra kraft i orginal oppsett. Hvis dere vil ha mer er det bare og fylle inn vann. Man kan stablisere dem med vann. ikke noe problem i dårlig vær da er det bare flytte dra punktet.
Pris er 2400kr pr.par. Det er sant at det var 2200 men aluminiumenhar godt opp i pris. Disse holder livet ut.
Sv:*Planerboard
- Skrevet av kytefiskern
den 04.07.2010
- kl. 23:11:18
Lurte*også*på*pris*?*og*skriv*gjerne*litt*om*trekk kraft\kg i 1,5 knop og ca 2,1 til 2,5 knop,,mener og ha hørt disse tallene en gang men husker ikke nå....sikker flere enn Kytefiskern og meg som vurderer nye Planerbord..spesiellt når det gjelder agnfiske !!