..: Øvre Romerike Trollingklubb - Diskusjonsforum: "Ny båt?" :.. GBForum v. 1.0
Emne: Ny båt?
Skrevet av Tollef den 26.01.2010 - kl. 19:40:16
Hei alle sammen,

Ser på tiden på nye båter. Så på en quiksilver 500 pilothouse, men den ble solgt. Skulle helst hatt en litt større båt, men den ble solgt relativt billig. Ser etter båter i prisklassen 140 000 og oppover til rundt 200 000. skal brukes til fisking i nord norge. Bor i Oslo, og da må båten isåfall kjøres opp til harstad. Noen som har noen forslag, takker for all hjelp

Med hilsen Tollef

Sv: Ny båt? - Skrevet av sverre den 27.01.2010 - kl. 05:33:30

Hei!

Har en Rana 16 med en mecury 50 hk firetakter til salgs.

Motor er fra 2005. Nesten ny tysse henger. Står i Strømmen hvis det er interesant å se på den.

Følger med en god del trollingutstyr til den

Sv: Ny båt? - Skrevet av TeamBakka.Viberg den 27.01.2010 - kl. 08:05:03

Hallo.

Jeg vurderer salg av båten min.

Båten er en Faeton Moraga 551 med 115hk Suzuki 4-takt..

Båten kan selges med det meste av utstyr/komplett trollingrigget og pris er selvsagt avhengig av hva som skal følge med.

Ligger noen bilder på www.teambakkaviberg.blogspot.com så er det bare og ta kontakt vist det skulle være av interesse.

Kristian

Sv: Ny båt? - Skrevet av Tollef den 27.01.2010 - kl. 10:42:24

Takker for svar!
Vi har selv en Rana 17 fots med 25 hester, så er ikke denne gang ute etter en ny rana, men takk for tilbudet.

Den Faeton Moraga så derimot svært ideel ut! Hvor mye ligger den på? Hva er det billigste du selger den for hvis du tar vekk noe ekstrautstyr?
Er det noen feil med båten?

Tollef

Sv: Ny båt? - Skrevet av Teambakka.viberg den 27.01.2010 - kl. 12:10:51

Ligger kontakt info høyt oppe på høyreside i bloggen min. www.teambakkaviberg.blogspot.com

Så vist du evt er intressert,kan du slå på tråden eller sende en mail så kan vi ta en prat evt angående pris og visning.

For det blir litt vanskelig og anslå noen pris da jeg ikke vet hva slags utstyr du evt ikke vil ha på båten.

Ingen spesielle feil ved båten.Front rute kan med fordel byttes,da plexiglasset er preget av vær og vind.

Fortsatt garanti på motor frem til mai nå i år.

Kristian

Tilbake
Svar på dette innlegget
Navn (nick)
Din e-post
Tittel/emne

Melding

Klikk på en "Smiley" for å sette den inn i teksten
Sikkerhetskode:
For å svare på et innlegg må du skrive inn svaret på denne regneoppgaven: 5+5+10